Kompilowanie DSDT - errory
Re: Kompilowanie DSDT - errory
No miałem coś interesującego - działającą metodę na NVRAM ; )
Re: Kompilowanie DSDT - errory
slide=0 raz będzie działać, raz nie. Jeśli wyłączysz iGPU w biosie zwykle nie musisz mieć tej flagi, jeśli włączysz iGPU i ustawisz prealokowaną pamięć na 32MB, może działać bez flagi, ale jeśli dasz 64MB i więcej, raczej slide=0 (lub inna wartość) będzie wymagane. Odpalenie natywnego NVRAM zmienia mapę pamięci, dlatego zaczyna się mieszać.
- Alpha01
- Hardcore Hackintosher
- Posty: 3778
- Rejestracja: 21 kwie 2019, 18:04
- Lokalizacja: Silesia Superior
W pełni mogę te doświadczenia potwierdzić. Na moim Z390 miałem te kombinacje przerobione.
Osobiście chciałem się jednak slide=0 pozbyć. Z wirtualnym NVRAM nie było to możliwe.
Obecnie jest to możliwe. Mam więc:
iMacPro1,1
iGPU wyłączone
nie ma slide=0
SIP 0x0.
SSDT-PMC.aml
NVRAM natywnie
Przy okazji Acidanthera sklecił nową SSDT.
Osobiście chciałem się jednak slide=0 pozbyć. Z wirtualnym NVRAM nie było to możliwe.
Obecnie jest to możliwe. Mam więc:
iMacPro1,1
iGPU wyłączone
nie ma slide=0
SIP 0x0.
SSDT-PMC.aml
NVRAM natywnie
Przy okazji Acidanthera sklecił nową SSDT.
- Załączniki
-
- SSDT-PMC.aml.zip
- (901 Bajtów) Pobrany 52 razy
Gigabyte Z390 M Gaming, Core i7- 9700K, PowerColor RX 5700 Red Dragon, 16GB Crucial Ballistix Sport 3000MHz
Bootloader OC
Bootloader OC
Re: Kompilowanie DSDT - errory
OCQuirks + FwRuntimeServies + MemoryAllocation (w załączniku) powinno rozwiązać ten problem. Testowałem jakiś czas temu, działało, jednak jak dla mnie za dużo driverów dla jednej rzeczy, wyłączenie KASLR i tak nie ma żadnych negatywnych skutków.