Instalacja macOS 10.13 - MultiBoot

macOS High Sierra, macOS Sierra, macOS El Capitan, macOS Yosemite, macOS Mavericks, macOS Lion. Poradniki, instrukcje i dyskusje na temat instalacji.
KamilSzpak

Instalacja macOS 10.13 - MultiBoot

Post autor: KamilSzpak »

Witam serdecznie :)

Na wstępie zaznaczę że nie jestem jakoś kompletnie zielony w temacie, w niedalekiej przeszłości i atakowałem hackintosha ma jakimś tam starszym laptopie.

Przyszedł czas na zmiany.
Złożyłem nowego PCta...

Jako iż jego wydajność jest naprawdę super to wpadłem na pomysł dodania mu trochę atrakcyjności ;)

Zatem pytam o:

Możliwość instalacji macOS HSierra obok windowsa (dokładnie Win 10)?

Podaje specyfikację PC choć jestem niemal pewien że jest w pełni kompatybilna:
CPU: i7-8700K
GPU: GTX 1080
RAM: 16GB 3000Hz
MB: MSI Gaming Plus z370
Dyski do wyboru do koloru: SSD, NVMe, HDD...
Jeśli chodzi o kartę sieciową wiem że jest niekompatybilna, ale to kwestia drobnych złotych więc zaopatrzę się jak najszybciej w kompatybilna.

I mam teraz prośbę o pomoc, podesłanie jakiegoś poradnika, aby nieco się zagłębić w temat.
Jestem w stanie zapłacić za pomoc w instalacji i konfiguracji.
Bardzo zależy mi na realizacji tego pomysłu.

Bardzo proszę o kontakt:
- telefoniczny: 517 266 604
- email: kamilszpak99@gmail.com
- GG: 12828309

Każda osobę która była by wstanie choć troszkę pomóc :)

Pozdrawiam cieplutko i liczę na odzew ;)
Awatar użytkownika
mrhackintosh
Admin
Kontakt:

Re: Instalacja macOS 10.13 - MultiBoot

Post autor: mrhackintosh »

Kamil,
Tak szczegółówo to tutaj: https://hackintosher.com/guides/hackint ... gh-sierra/