Problem z config.plist i kext'ami do karty dźwiękowej

Poradniki, instrukcje i dyskusja na temat instalacji macOS 10.14 Mojave na komputerze PC.
xBodzio23
rookie
Posty: 6
Rejestracja: 17 wrz 2020, 14:11

Problem z config.plist i kext'ami do karty dźwiękowej

Post autor: xBodzio23 »

Cześć, zainstalowałem macOS na swoim PC za pomocą tego poradnika viewtopic.php?t=125

Na pierwszy rzut oka wydaje się wszystko okej, problemy pojawiły się tylko przy instalacji gdzie system nie wykrywał mojej karty sieciowej, ale zainstalowałem kexty i udało się. System działa stabilnie, nie tnie się i ogólnie jest okej. Karta, monitor, procek, mysz, klawa nawet bluetooth jest wykrywana i wszystko prawie działa poprawnie. Właśnie ... prawie, system nie widzi moich słuchawek które podłączam do płyty za pomocą jacka. Nie konfigurowałem config.plist z racji tego, że to jest mój pierwszy hackintosh i jestem kompletnie zielony w tym wszystkim. Pobrałem Clover Configuratora, ale problem jest w tym, że jak mam folder EFI to nic w nim praktycznie nie ma. Wygląda to na takiej zasadzie:

EFI ---> APPLE ---> FIRMWARE i tutaj mam jeden plik " IM183.fd " i tylko tyle. Żadnego config.plist ani nic. Nie wiem kompletnie jak wgrać kext'y do karty dźwiekowej oraz jak skonfigurować plik config.plist w tym Konfiguratorze. Potrzebuję Waszej pomocy. Jeśli to potrzebne podaję poniżej specyfikację mojego komputera:

MOBO: Gigabyte GA-B250M-DS3H
Procek: Intel I5-7500 3.40GHz
Karta Graficzna: AMD Aorus RX 580 8GB
Dysk SSD: Patriot Viper VPN 100 PCIe m.2 SSD 512GB

Potrzebuję pilnej pomocy! (Chciałbym w przyszłości zainstalować Windowsa obok macOS na moim drugim dysku Toshiba P300 1TB)
Awatar użytkownika
Alpha01
Hardcore Hackintosher
Posty: 3654
Rejestracja: 21 kwie 2019, 18:04
Lokalizacja: Silesia Superior

Post autor: Alpha01 »

EFI/Apple/EXTENSIONS/Firmware.scap jest dla hackintosha nic nie znacząca i może być skasowana. MacOS sobie to przy najbliższej okazji odnowi.